sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Suunnitelmia, rakkauslauluja ja hömppää

Perjantaina työpäivän jälkeen käväisin vain nopeasti kotona ennen kuin suuntasimme Tuomaksen vanhempien luokse iltamiin, joissa oli tarkoituksena yhdessä minun vanhempieni kanssa suunnitella kymmenen kuukauden päässä häämöttäviä häitä.
Suurimman osan ajasta höpöttelimme kyllä aivan muita juttuja, mutta ilta oli joka tapauksessa mukava ja sai minut tajuamaan yhden asian.

Omat vanhempani ovat nimittäin olleet minulle aina aivan järjettömän tärkeitä ihmisiä. Olen oppinut heiltä paljon ja he ovat aina olleet tukenani kaikissa asioissani. Kotona asuessani vietin iltani katsomalla heidän kanssaan telkkaria omassa huoneessa nyhjäämisen sijaan, ja nyt kun asun omillani, soitan heille kotiin joka päivä, vaikkei mitään erityistä asiaa olisikaan.

Nyt minä tavallaan olen saamassa omien maailman parhaimpien vanhempieni rinnalle toiset vanhemmat - appivanhemmat. Heistäkin tulee osa minun perhettäni ja minun tärkeimpiä ihmisiäni. Heidän kodissaan tunnen oloni yhtä tervetulleeksi kuin omienkin vanhempieni luona, ja he hyväksyvät minut sellaisena kuin olen. Nämä ovat tärkeitä asioita minulle ja saavat minut entistä onnellisemmaksi siitä, että myös tuleva mieheni on niin mahdottoman ihana!

Vasemmalla mun vanhemmat, oikealla Tuomaksen.
Lauantai-päivä oli ilman puolesta synkkä ja sateinen, mutta Hepokullassa ei synkistelty. Vietimme kotoisan illan kynttilänvalossa herkutellen ja hömppäelokuvia katsellen. Elokuvat sattuivat täysin tahattomasti olemaan hääaiheisia (21 tapaa pilata avioliitto ja Hangover), heh heh. Toisten kuvitteellista epäonnea television ruudulta tuijottaessa sai olla entistä onnellisempi siitä, että itsellä on hommat hanskassa ja oma paikka maailmasta on monella tapaa löytynyt. Muutaman drinkin ja hyvän ruoan siivittämänä lauantai-iltakin oli siis kaikin puolin onnistunut.



Date night <3
No, jotta tähän viikonloppuun sisältyisi edes JOTAIN varsinaisesti häihin liittyvää, niin käytimme sunnuntaista useamman tunnin häämusiikkien valitsemiseen ja soittolistan laatimiseen sille ajalle, kun bändi ei vielä juhlissa ole paikalla. Eipä ole sekään muuten mikään helppo juttu... Haluamme kuitenkin oman musiikkimakumme jollain (eli sillä kaikkein siivotuimmalla) tavalla näkyvän häämusiikeissa, niin kuin kaikessa muussakin.
Listaan tulee meille tärkeitä biisejä, joista osa on rakkauslauluja ja osa jotain vähän sinne päin... Tuokin lista mahdollisesti valmistuttuaan vielä julkaistaan, ken tietää.

Nyt kömmin takaisin sohvalle sen tärkeimpäni viereen ja latailen akut täyteen ennen uutta alkavaa työviikkoa. "Take care now, bye bye then."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti